Laura_bas.jpg

EN DEL AF DET RYTMISKE FUNDAMENT

Bassisten er en del af bandets rytmiske fundament sammen med trommeslageren. Vi arbejder med stilarter, teknik og spillelyst. Vi spiller slagbas, rock, funk og jazz, og lige præcis den musik, du kan lide. Du kan udvikle dig som bassist og når du har spillet i en periode kan du være med i BANDBASEN.

Det kan være en god ide med barn/forældreundervisning til de yngste. Barnet og den voksne får begge undervisning på det instrument, I har tilmeldt jer, men på barnets præmisser.

Hvordan

Solo (30 min.)
Duo (40 min.)
Trio (60 min.)
Barn/forældre (30 min.)

2_Bas.png

DUO- OG TRIOUNDERVISNING

Til duo- og trioundervisning har I mulighed for at få undervisning to eller tre personer ad gangen.
Undervisningen fleksibel, så eleverne nogle gange spiller sammen alle sammen, andre gange deles de op og øver selv eller med underviseren. Læreren tilpasser undervisningen sådan, at eleverne får mest muligt ud af de forskellige undervisningsformer og ikke mindst får glæden ved at spille sammen med andre.

MUSIKSKOLEN LAURA

torsdag

Adresse Musikskolen Laura
Hjelmensgade 10, 8000 Aarhus
Undervisere Filip Dybjerg

Frederiksbjerg Skole

mandag, tirsdag, onsdag og torsdag

Adresse Frederiksbjerg Skole
Ingerslevs Boulevard 2, 8000 Aarhus
Undervisere Filip Dybjerg og Martin Hjernøe

SØLYSTSKOLEN

Mandag og onsdag

Adresse Sølystskolen
Egå Havvej 5, 8250 Egå
Underviser Martin Hjernøe

Priser pr. elev

Hver lektion er på 30 eller 40 min. inkl. 5 min. til at pakke ud/pakke sammen og hyggesnak.

Undervisere

Filip Dybjerg