Forskolehold

7-9 år (1., 2. og 3. klasse)

Forskolehold.jpg

Find det rette instrument

For de yngste børn der gerne vil starte på et instrument og spille sammen med andre. Til forskolehold får de lov til at teste instrumentet, lege og finde ud af om instrumentet er det rigtige for dem.

Hvordan

Forskolehold - 30 min. pr. gang

2_Trommer.png

Tromme-forskole

For dig der altid sidder og trommer i bordet! Har du lyst til at lære noget om at spille på trommer og er for lille til at starte med soloundervisning? Vi skal lære en masse rytmer og spille på både congaer, trommesæt og hvad vi ellers finder på.

2_Violin.png

Violin-forskole

Vi kommer hurtigt til at spille små melodier, enten efter noder eller egen fantasi. Vi skal bl.a. spille, synge sange, skrive noder og rytmer, lytte og komponere vores egne melodier.

1_Keyboard.png

Keyboard-forskole

Vi spiller sammen på keyboard og spiller små melodier, mens vi lærer om noder, rytmer og det at spille sammen.

1_Guitar.png

Ukulele-forskole

Vi spiller sange på ukulele sammen. Du lærer primært akkorder og rytmer - og en masse sange. Ukulelen er god som akkompagnement og kan desuden være en god introduktion til guitar.

Undervisere

Jørgen A. Leth