Carsten Pedersen

Undervisningsbaggrund

Henriette er freelance trommeslager, percussionist og underviser.
Henriette har de seneste 20 år levet som professionel musiker og har arbejdet sammen med og akkompagneret så forskellige navne som: Bobby McFerrin, Moonjam, Bobo Moreno, James Sampson, Ivan Pedersen, Marc Linn, Peter Viskinde, Le Freak, Tennisband, Vocal Line, The New Voxnorth , Mariagerfjord Pigekor o.m.a..

Henriette har 20 års erfaring som underviser hos bl.a: Aarhus Efterskole, Silkeborg Lærerseminarium, Femmøller Efterskole, Den Fri Ungdomsuddannnelse og div. privat studerende.

Fokus i undervisningen

Undervisning i øjenhøjde med udgangspunkt i den enkelte elevs musikalitet. Vi arbejder så vidt muligt med alle elementer og stilarter der former en god trommeslager. Swing, Timing, Groove, Samspil, Improvisation, Teknik, Noder, Backtrack. Fra begynder til viderekommende.