Kor-6-13.jpg

KORITMO (0., 1. og 2. klasse)

Koritmo er for børn, der elsker at synge. Vi synger alt det bedste – pop, viser, børnesange, MGP, noget på dansk, noget på andre sprog – og så blander vi det med rytmer og dans. To gange om året synger vi til musikskolens koncert, og nogle gange synger vi sammen med de andre kor, Korimba og Koret 'Oh Yeah'. Her er plads til alle, og vi har det rigtig sjovt og hyggeligt.

Når man går til kor er det vigtigt, at man kommer stabilt om tirsdagen og til koncerter. At man er klar til at synge, klappe, danse og koncentrere sig i de 35-40 min. det varer.

MUSIKSKOLEN LAURA

TIRSDAG 15:15-15:50

Adresse Hjelmensgade 10,
8000 Aarhus C
Lokale Gymnastiksalen/Natur og Teknik
Underviser Kristine Poulsgaard Tjørnholm

Priser

Priser pr. elev

KORIMBA (9-13 år)

Korimba er rytmisk kor for store børn. Vi synger rigtig meget pop, men også gode børnesange og viser, rap og afrikanske sange. De fleste sange deler vi op i flere stemmer, men der er altid nogen, man synger det samme som. Hvis du elsker at synge og gerne vil prøve det sammen med andre, så er Korimba et sjovt og rart sted at få styr på din stemme, for der er også noget sangteknik i timerne. Vi synger til musikskolens koncerter to gange om året, og nogle gange synger vi sammen med de andre kor, Koritmo og Kordiva.

MUSIKSKOLEN LAURA

tirsdag 16:00-17:00