Det sker

Arrangementer i Musikskolen LAURA

RYTMIKHOLD - ALT om RYTMIK i NY SÆSON er stadig her på siden

Instrument og sangundervisning, bands, musikkarrusel og alt muligt andet:

Gå til Den Kreative Skole aarhus’ hjemmeside

Sommerferien 2023: Vi Fusionerer! (Men vi er stadig de samme) : )

Fra 1. juli 2023 går Musikskolen LAURA og Den Kreative Skole Aarhus sammen og skaber en stærkere musikskole med en endnu bredere palet af undervisning.

Vi fortsætter med samme undervisningstilbud som hidtil, i de samme lokaler, på de samme skoler og med samme administrative koordinator Eva Folmer Andersen og rytmikkoordinator Ditte Dupont Priess Loft.

Den Kreative Skole Aarhus bliver paraplyen hvorunder Musikskolen LAURA bliver den centrale del. Ud over musikskolen har Den Kreative Skole Aarhus et Teater- og dansespor (NOA), samt et Billedkunst- og forfatterspor (IVAN).

Vi har i maj og juni arbejdet hårdt på at få de tekniske ting på plads omkring gentilmelding, men ikke alt er gået problemfrit - derfor må I meget gerne skrive mail til os på kontor@musikskolenlaura.dk eller kontor@denkreativeskoleaarhus.dk hvis I har spørgsmål, så vil vi prøve at hjælpe.