Maya+Nissen.jpg

mayanissen@hotmail.com

► Klaver

Undervisningsbaggrund

Maya Nissen er uddannet cand. mag. i musik og dansk fra Aarhus Universitet. Hun har mange års undervisningserfaring inden for de to fag, da hun har undervist både børn, unge og voksne. Maya har dyrket musik fra barns ben, hun har komponeret sine egne sange, spillet/sunget i mange forskellige sammenhænge i - bands såvel som kor. Hun elsker at tage ud og opleve verden, og hun har flere gange rejst med musikken. F.eks. har hun været på tromme-danse-skole i Ghana og været forsanger i underholdningsbandet ”The Green Team Band” ved feriestedet Club La Santa på Lanzarote.

Fokus i undervisningen

Maya finder det musikalske arbejde med børn utrolig vigtigt og meningsfuldt. Hun synes, det er en gave at dyrke musik med sit barn, fra det har en tidlig alder. Nærvær, leg og smil på læben er et stort fokus i hendes rytmiktimer.