Carsten Pedersen

Guitar
Ukulele

Undervisningsbaggrund

Mads er uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium i klassisk guitar og musikpædagogik. Det har altid været vigtigt for Mads at bygge bro mellem klassisk og rytmisk musik, og han har perfektioneret sit håndværk på begge områder. Han favner derfor bredt i mange stilarter såsom: klassisk musik, rock, jazz og blues.

Han er med på alt, når det kommer til ønsker fra eleven og skal nok hjælpe med at få musik under deres fingre.

Fokus i undervisningen

Eleven har et fedt undervisningsmiljø, hvor der er plads til at dykke ned i musikken og have det sjovt. Der er fokus på teknikker der er nødvendige, for at spille den musik eleven ønsker, men i sidste ende er hele omdrejningspunktet for timerne at spille, og allerhelst sammen.