TUBA

Tuba er messinginstrumenternes største instrument. På samme måde som trompet og trækbasun kan den høres og spilles på i alle mulige sammensætninger og genre. Klassisk musik, jazzmusik, folkemusik, store symfoniorkestre, Bigbands, mindre bands osv. Den har ofte rolle som orkestrets bas-instrument.

Tubaundervisningen tager udgangspunkt i elevens niveau. Det betyder, at det aldrig er for sent at starte, og heller ikke for tidlig. Man skal selvfølgelig være fysisk stor nok til at holde Tubaen, og til at kunne lave lyd. Da den er ret stor, vil det nok være en god ide at du er over 10 år, men der findes også mindre tubaer. Så tag kontakt til os og vi finder en løsning.

Hvordan

Solo (30 min.)
Duo (40 min.)

DUO-UNDERVISNING

Til duo-undervisning har I mulighed for at få undervisning to personer ad gangen.
Undervisningen fleksibel, så eleverne nogle gange spiller sammen, andre gange deles de op og øver selv eller med underviseren. Læreren tilpasser undervisningen sådan, at eleverne får mest muligt ud af de forskellige undervisningsformer og ikke mindst får glæden ved at spille sammen med andre.

1_G noegle.png

MUSIKSKOLEN LAURA

dag aftales med underviser

Adresse Musikskolen Laura
Hjelmensgade 10, 8000 Aarhus C
Underviser Thor-Erik Gilbert Langseth

ØVELOKALE I STAVTRUP

DAG AFTALES MED UNDERVISER

Adresse Råhøjvej 15B
Stavtrup, 8260 Viby J
Underviser Thor-Erik Gilbert Langseth

Priser pr. elev

Hver lektion er på 30 eller 40 min. inkl. 5 min. til at pakke ud/pakke sammen og hyggesnak.

Underviser

Thor-Erik Gilbert Langseth